Unde putem Monta un Set de Senzori Presiune Roti


Zilele trecute mi-am achizitionat un noi set de senzori presiune roti. Aveam nevoie de unii noi pentru ca ceilalti au fost montati prost si mi-au cauzat un foarte mare disconfort de-a lungul timpului. Desi aparent sunt niste componente mici si simple, montajul lor trebuie sa fie realizat cu foarte mare atentie si iscusinta altfel poate provoca anumite situatii neplacute. Eu aveam deplina incredere in astfel de senzori presiune roti inainte, ii priveam ca pe ceva infailibil care trebuie mereu sa functioneze corect, indiferent de modul de exploatare, dar nu a fost asa. Masina mea imi arata ca am o presiune constanta in anvelope, ca acestea sunt in siguranta si ca se comporta normal, dar realitatea era diferita. Aveam pana si nu am sesizat decat atunci cand a trebuit sa franez brusc pentru a evita un obstacol amplasat pe mijlocul drumului. Vehiculul meu nu s-a comportat in parametrii optimi tocmai datorita faptului ca unul dintre punctele acestuia de aderenta cu solul era defectuos. Din fericire, nu s-a produs nici un accident, masina a facut o pirueta pe carosabil, iar apoi s-a oprit in mod natural pe marginea drumului, dar spaima a fost una zdravana. 

De aceea, dupa aceasta spaima, am decis sa imi verific senzorii de presiune a rotilor si sa montez altii noi daca este nevoie. Ceea ce a fost cu adevarat necesar a fost sa schimb si cauciucurile, nu doar datorita acestui eveniment ci in mare parte datorita faptului ca erau destul de uzate, inca un factor care imi punea siguranta mea, dar si pe cea a celor din jurul meu intr-un mare pericol. Vina era in totalitatea a mea strict datorita faptului ca nu am fost atent la nevoile vehiculului meu. In afara de spalatul acesteia o data pe luna si o revizie din cand in cand, nu eram atent la starea acestuia. Din fericire am gasit un service foarte bun, cu mecanici atenti si dedicati care mi-au verificat directia, mi-au realizat o geometrie computerizata si mi-au montat un set de senzori presiune roti pentru a fi sigur ca nu voi mai face piruete pe carosabil. Best Tires este serviceul unde am reusit sa imi pun masina pe picioare si unde am descoperit oameni prompti si respectuosi care chiar isi dau tot interesul pentru a pune un autovehicul la punct!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu